Servicii de mentenanta, intretinere si servicii ascensoare

Avizare documentatie tehnica

Royal Service Lift SRL se ocupa de realizarea completa a instalatiei, incepand de la examinarea preliminara a cererii de oferta, recomandari tehnice catre client, proiectare, livrare, montaj si punerea in functiune a ascensoarelor.

In preturile estimative sunt incluse una sau doua vizite lunare pentru RTC (in functie de tipul ascensorului), in conformitate cu prevederile PT R2/2010 colectia ISCIR , serviciul de interventie 24/24 ore in cazul persoanelor blocate in ascensor cat si interventii de specialitate pentru remedierea deranjamentelor ori de cate ori ne solicitati acest lucru.

In baza contractului lunar de mentenanta se fac urmatoarele lucrari:

  • Curatarea ascensorului;
  • Verificarea niveluilui de ulei, acolo unde este cazul;
  • Verificarea uzurii lagarelor si a bunei functionari a sistemului de ungere;
  • Ungerea pieselor supuse frecarii, conform schemei de ungere;
  • Verificarea uzurii cablurilor de tractiune si fixarea acestora;
  • Verificarea functionarii componentelor de siguranta si reglarea acestora;
  • Verificarea functionarii mecanismelor ascensorului;
  • Verificarea elementelor de prindere a cabinei si contragreutatii;
  • Verificarea strangerii elementelor de imbinare si a articulatiilor;
  • Verificarea fixarii tampoanelor si a limitatoarelor de sfarsit de cursa;
  • Verificarea functionarii sistemului electric de forta, de comanda, de iluminare si semnalizare;
  • Curatirea si reglarea inelelor colectoare si a periilor electromotorului precum si verificarea bunei starii a elementelor din cauciuc de la cuplajul elastic al troliului.
  • Verificarea alunecarii cablurilor pe roata de frictiune;
  • Verificarea usilor de acces la putul ascensorului.

  • Intretinerea ascensorului se executa in mod periodic si se urmareste prevenirea uzurii excessive si a aparitiei avariilor , precum si mentinerea parametrilor in exploatare necesara functionarii in siguranta a instalatiei de lift.

    Intervalul de timp din momentul anuntarii deranjamentului se va face in timp de 1 ora pentru deranjamente si maxim de 30 minute in cazul opririi ascensorului intre etaje cu persoane in cabina.