Royal Service Lift SRL se ocupa de realizarea completa a instalatiei, incepand de la examinarea preliminara a cererii de oferta, recomandari tehnice catre client, proiectare, livrare, montaj si punerea in functiune a ascensoarelor.
In preturile estimative sunt incluse una sau doua vizite lunare pentru RTC (in functie de tipul ascensorului), in conformitate cu prevederile PT R2/2010 colectia ISCIR , serviciul de interventie 24/24 ore in cazul persoanelor blocate in ascensor cat si interventii de specialitate pentru remedierea deranjamentelor ori de cate ori ne solicitati acest lucru.
In baza contractului lunar de mentenanta se fac urmatoarele lucrari:
Intretinerea ascensorului se executa in mod periodic si se urmareste prevenirea uzurii excessive si a aparitiei avariilor , precum si mentinerea parametrilor in exploatare necesara functionarii in siguranta a instalatiei de lift.
Intervalul de timp din momentul anuntarii deranjamentului se va face in timp de 1 ora pentru deranjamente si maxim de 30 minute in cazul opririi ascensorului intre etaje cu persoane in cabina.